Alla inlägg under november 2014

Av Oji - 30 november 2014 18:00

Hej jag kommer göra dom i små små delar ?? För att jag ska komma igång förlåt.

Pojken som spelar fotboll med sina vänner är en snäll och rolig kille. Hans mamma ringer och säger att han måste hem.
- jag måste hem nu, ropar han när de lagt på.
Dom andra slutar spela och stirrar in i honom. Det är 2 tjejer och 4 killar på planen.
- meeeen, stönar Jacob med svart hår.
- okej men vi ses, ler Josefina en blondin.
Han tog upp sin cykel och börjar cykla hem. Han hatar att cykla hem när det är dimigt och det är det just idag också. När han kommit en bit in i skogen ser han en häst. När han går närmare ser han att hästen var en man egentligen. Mannen är lång och svart klädd. Pojken kollar på honom och seg att han har en flaska i handen, Och en röd scarf i den andra. Han börjar bli rädd och ska hoppa på cykeln då mannen ryter. Han blir som förstenad, mannen kommer närmare och pojken försöker ställa sig upp men ramlar omkull när mannen sparkar på honom.
- synd pöjk att du jöst kom hit ikväll, hoppas du inte tyckte om livet för snart lever du inte, sluddrar mannen fram.
- snälla, viskar pojken tyst.
Mannen ler och tar fram en kniv och slår ihjäl honom. Sedan knyter mannen den röda scarfen runt pojkens handled.

Det vart slut för denna del ;)
Heråå

Av Oji - 30 november 2014 09:54

Jag behöver tid att skriva klart min novell sedan så kopierar jag och lägger ut ;) det blir bra. Förlåt verkligen men jag kan inget annat sett.

Av Oji - 26 november 2014 13:17

Hej nu sitter jag och tar selfies vill ni ha en? Kan lägga ut ?
På K lektion, asså NO.
Aja blev utskälld nyss stänger av bye ? men asså jag blev inte utskälld utan B och D ni i min klass vet. Jag kan fortsätta skriva tills lektionen är slut.
?? vinter idag??
Whoop whoop
Älskar vintern
M pratar med E och K märker inte haha M sa till mig att K kmr märka om jag har ljudet på ni vet när de låter när man skriver så jag stängde av tack M om du läser detta. K snackar om något H+ och H2O
E tar på sig en kofta. Asså killen E vi har en tjej som börjar på e och en kille. Vi kan börja skriva typ OG som oji Ganbat ok? De blir bra;)) ok ok. Döpte nyss denna inlägg, roligt namn måste jag säga... ???
Jag kmr lägga ut "bokensbaksida" haha men efter skolan för jag kmr inte få tänka. Aja
Kmr=kommer om ni inte förstår. MAN VET ALDRIG ;))) namnet är....
VARNING FÖR ONÖDIG INFO
Haha ok bye ska nog lyssna på hans lektion bye

Av Oji - 25 november 2014 21:29

Hej!
Ja som ni kan se på rubriken ska jag göra en ny novell. 2 i min eller min kompis dans skola ville det. Så ni som känner igen Er, varsågod haha :)
Okej då börjar vi och detta ska innehålla prologen bara. Njut ;)

Jag heter Zoey och bor i en liten by vid namn Skojino.
Det är sommar och det är skönt ute.
Jag är en tjej som har rött hår, gröna ögon och ganska smal om jag får säga det själv.
Mina föräldrar eller egentligen bara pappa är polischef för mamma finns inte längre.
Jag och mina kompisar Julia, Gustav och Mikeal hjälper polisen med olika mord. Men pappa tycker inte om det, han säger att det är för farligt. Men vi har löst mycket av morden och är intresserade alla själva! Pappa ser bara negativt på saken.

SLUT :)
Nu var prologen slut hoppas ni tyckte om den! Imorgon så kommer baksidan av boken som man brukar säga fast jag ska ju såklart skriva själv. Jag har bara inte direkt kommit på så mycket än. Men imorgon så!
Hejdå! Ha det bra!

Av Oji - 22 november 2014 23:47

Hellu!

Party timee <3

Det skulle vara på måndag men jag orkar inte...

Så ja.

WOHOOOOOO

PARTY TIME

         okej det var inget party... 

hahaha

men det var några selfies och några poses. eller bara två av varje xD haha <3

puss puss

hejdå

Av Oji - 21 november 2014 23:26

Hejsan!

Som på rubriken ni kan se tror ni väl att jag ska berätta om allt fab om min helg os.v

men NEJ

Jag HATAAAR helgen...

INGA LÄXOR! tråååkigt!

Jag vill ha läxor, jag vill läsa men jag har läst

alla böcker mellan ålder 0-15 så ja...

asså kanske inte alla böcker i världen men alla böcker som (intresserar mig)

liksom majoriteten har jag läst iallafall!

Ja jag tänkte för den här gången lägga ut mina engelska glosor.

Ja vissa av er kommer säga '' OMG så lätta!'' men neeej!

Ja, visserligen gillar elr snarare älskar jag att läsa skriva och spreciellt skolan men men.

 Ja men nu kommer dom! ;)


Slip

Worried

Bring/brought

For a While

Otherwise

Dizzy

Until

Have an accident

Anyway

Take/took

Break/broke

You hurt yourself

pain

Fall/fell 

hospital


Ja det var mina engelska glosor ;)

Hejdå!! 

Av Oji - 20 november 2014 18:25

Hej!

Jag har sååå himmla kul <3

jag har världens tystnad och så mysigt.

jo jag gör nämligen LÄXAN!

whoop whoop!

Haha så kul, tycker jag iallafall.

Ja så nu ska jag göra klart den, titta på youtube

och sedan sova. 

det där med titta på youtube...

Det kommer säkert ta 2 timmar xD

Haha youtube och instagram kan jag seriöst inte leva utan!

Okej mina kära små vänner vi ses! hejdå <3


Hejdå<3

(jag kan avslöja en grej, på måndag lägger jag upp massa bilder)

Av Oji - 18 november 2014 21:43

Hejsan!
Jag tror att jag typ är en utomjording!

jag är ju helt konstig!

Jag var sjuk på söndag och måndag.

men blev helt vanlig på tisdags morgonen men precis 1 timme före idrotten typ 

kännes det som någon tagit min hjärna och skakade på den.

Det värkte som skit!

Förlåt för svordomar men AAH!

Men som tur har jag två änglar <3 om dom nu läser mina inlägg...

Ja men det är J och D dom är ju suveränaaa

Dom hjälpte mig skit mycket och jag tror nu dom sitter hemma och skriker av

smärta i deras armar speciellt J dom tog i asså ;P

Tack Tack mina bebisar <3 

Men tillbaka till inlägget!

jag mådde dåligt så jag var inte med på idrotten och Väntade på dom andra.

när vi slutade berättade jag till S alltså min idrott lärare.

Hon sa till mig att ringa hem och faktist gå hem också.

Vilket jag gjorde

Och ja nu är klockan 21.48 och AH guuud jag är trött!

men de var det hejdå! <3

  Jag är sååå fuuuuuuuuul!!!!!! uff...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Miss.Cucu

Hej!

välkommen till min blogg.

 

LivetMedMissCucu

LMmC

    


Ovido - Quiz & Flashcards