Direktlänk till inlägg 1 februari 2015

Killar kommer och går del 1

Av Oji - 1 februari 2015 20:18

* jessicas respektiv*
- Din pappa var en idiot! skriker hon.
- Det var du också! skriker jag så högt jag kan och slår igen dörren till mitt rum. Jag tar upp listan på vår gammla klass, efter sommarlovet har vi ett nytt. Jag bara stirrade på listan. Jag vill inte släppa taget om Elsa och Joey. Egentligen är Joey en tystlåten kille. Ganska utstött. eller egentligen inte. det är inte så att han är mobbad eller så bara det att han skaffar sig inte vänner. Han liksom sitter för sig själv hela tiden. Elsa är min allra bästavän och kommer vara. Jag behöver egentligen inte släppa taget om dom. Men jag vill liksom kunna skicka lappar med Elsa och fnittra. Jag vill kunna stirra på Joeys nacke och drömma. Mer hann jag inte tänka när mamma börjar skirka igen.
- JESSICA, IDIOT TA MED DIG FISA OCH GÅ UT. OM DU INTE KAN TA HAND OM HENNE VARFÖR SKAFFAR DU DIG HENNE DÅ? JÄVLA LEO SOM GAV DIG DEN! UT MED DEN NU.
hon bara skriker och skriker. Hon har druckit igen. Jessica vet att nu borde man inte göra motstånd. jag tar kopplet till Fisa och sätter på mig ytterkläderna jag lockar till mig Fisa och sätter på henne kopplet. Jag öppnar dörren och Fisa springer ut som bara den, skäller gör hon också. Hon kan skälla hon. Hon springer mot en orange katt. Nej! det är Martins katt!
* Martins respektiv*
Jag ser att en hund springer emot oss. Mig och Fluss. Sedan ser jag Jessica springa efter hunden. Jag gömmer mig och räknar till 5 och hoppar fram så hon krockar med mig. Det var skönt även det gjorde lite ont. Hon är så fin. Hennes hår luktade blommor och vanilj. Fluss skriker till och hoppar upp i min famn, men jag släpper henne och hjälper Jessica upp.
- Hej. säger Jessica glatt och ler.
- Hej. Säger jag och ser på henne. Hennes blonda hår och blåa ögon. Hennes vita blanka tänder och fina smala midja. Jag kan låta dum nu men hon är det vackraste jag någonsin sätt. Jag älskar henne verkligen. Hunden börjar skälla och jag böjer mig ner och klappar hunden. Jag tar upp kopplet när hunden biter i mig. Fan jag blöder.
- förlåt! fy Fisa FY! skriker hon på hunden.
- äh. det är inget. säger jag kort och kollar på Fluss. Hon gråter tror jag. eller? men hon bara sprang iväg med fisa.
* Jessicas respektiv*
Guuud jag hatar dig fisa tänker jag. Fisa bet Martin! han kommer säkert berätta till hela skolan och Elsa kommer hata mig! Jag skriker rakt ut i luften.
- JAG HATAR DIG FISA! tårarna bara rann. men så ser jag jordens vackraste varelse.
Joey.
Han sitter i stranden på en bänk. Han ser ensam ut. Där sitter han och läser en hundra meter tjockbok! Jag går fram till honom och sätter mig bredvid. Inga reaktioner. Så jag pussar honom på kinden. Han rycker till.
- vill du vara med mig? säger han förvånat. Han har tappat boken i sanden. Nej! vattnet slukade den. jag skrattar till.
- jag trodde ni popisar var för er själva och vi var bara töntar, nördar idioter du vet. säger han tyst.
- nejdå. Det är bara andras förväntningar. Jag gillar dig vetu grabben.
han är så fin. Hans gyllene bruna hår och gröna ögon. Hans fina söta glasögon!
* Joeys respektiv*
Flörtar Jessica med mig? Jag gillar ju hennes bästavän! Elsa!
Jag kollar alltid efter Elsa. Hon är så fin med hennes oranga hår med gröna ögon.
*Elsas respektiv*
Jessica skulle ringa! vart är hon!? nu!
- ELSA DU VET INTE VAD SOM HÄNDE! skriker hon fram.
- Lugn Jessica. vadå?
- Joey är såååå söt! jag råkade se honom på stranden.
- Jaha coolt. säger jag kort. tråååååkigt med hennes babbel sådär!
- ÄR DU SUR FÖR ATT MARTIN GILLAR MIG!?
- ne! han gillar ju inte dig!
- Han frågade chans på mig...
jag tystnar. Jag. hatar. jessica. förädare.
- Jag hatar dig jävel.
SLUT¨
>.<

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Oji - 5 februari 2015 15:50

* Elsas Respektiv*- Kan vi sätta oss? undrar jag lite försiktigt.- Visst. fnyser han.vi går och sätter oss och när jag vänder lite på mig för att berätta ser vi in i varandras ögon, sedan börjar det snöa. Så romantiskt, Fan! Jag älskar verkligen dig ...

Av Oji - 1 februari 2015 22:41

*Elsas respektiv*Jag vaknar av att någon bölar, säkert min bror . Jag har nog somnat av mina egna tårar. Jag hatar den jäveln! Hon flörtar med Martin! Jävla skitunge. Jag går till köket och brer mackor. Sixten och Blixten springer in i köket och brum...

Av Oji - 31 januari 2015 16:43

Jessica ligger på sin säng och tänker på Elsa. Hennes absolut allra bästa vän. Elsa och Jessica brukar spana på äldre killar. De 2 senaste åren har Elsa spanat mycket på Martin. Han går i sjuan, ett år äldre de. Elsa berättade varför precis, via tele...

Av Oji - 30 januari 2015 17:08

Hej! På Youtube lovade jag en get ready whit me och vlogg... Men jag glömde bort att filma men jag lovar att jag ska spela in en ''efter åt berättelse'' eller ''hur det var i festen'' Det var mycket folk! och det var femmor + fast Franshesc...

Av Oji - 24 januari 2015 11:01

Hej! Tråkigt :( som på rubriken slutar jag med mina noveller. Jag kommer såklart fortsätta skriva mina noveller men jag vill inte lägga upp de längre. Jag har sett på instagram flera som tar mina noveller och säger att de är deras! Så jag s...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Miss.Cucu

Hej!

välkommen till min blogg.

 

LivetMedMissCucu

LMmC

    


Ovido - Quiz & Flashcards