Alla inlägg den 5 februari 2015

Av Oji - 5 februari 2015 15:50

* Elsas Respektiv*
- Kan vi sätta oss? undrar jag lite försiktigt.
- Visst. fnyser han.
vi går och sätter oss och när jag vänder lite på mig för att berätta ser vi in i varandras ögon, sedan börjar det snöa. Så romantiskt, Fan! Jag älskar verkligen dig Martin elr vafan ska jag börja?!
- Jag vet inte vart jag ska starta. säger jag sakta.
- där allt började. sedan tystnar han. Det är ett tecken på att jag ska berätta nu.
- du vet att jag och Jessica är allrabästisar, eller var. Jag vet ju då allt om henne o hon om mig. Jag gillar dig, och hon gillar Joey. Men det hände ett littet bråk mellan oss som gjorde att hon ville vara elak mot mig. Och då gick hon till dig och ja röjde till det, för hon visste att du gillade henne. jag tystnar och sedan ser jag på honom igen, hans ögon är kol svarta och blanka.
- Jag... Jag har gillat dig med faktist i flera år men du har aldrig brytt dig om mig. Men så en dag gav Jessica mig en kram vilket ändrade lite på mina känslor och tillslut, Fan jag vet inte vem ja gillar. är det sant de du säger?
- Ja, förlåt! men du kan fråga Joey, han har säkert märkt att hon flörtar med honom.
Vi går tillsammans till Joey. vilken skön känsla att känna honom nära mig. Har han verkligen gillat mig? Men när vi går fram till stranden sitter Jessica och pussas med Joey. Martin blir blank. Det snöar runt de och strandens sand försvinner, eller ja blir vita. Martin springer iväg. jag ser Joey kasta bort Jessica OMg! hon sitter i snön helt blött. Joey skiter i och kommer fram till mig.
- Jag gillar inte att ni leker med mig! du o jessica även jag gillar dig bimbo. han bara väser.
- Vah? gillar du mig...
Joey kysser mig på munnen snabbt och stelt sedan springer han åt andra hållet. jag går fram till Jessica.
- Gick det bra? ska jag hjälpa dig. jag räcker handen. men hon bara väser.
* jessicas respektiv*
Fan! Jag vill nästan gråta! Joey gillar Elsa jäveln! Martin har sett mig planen gick helt dåligt! Och Det är pga Elsa! fan vad jag hatar den bitchen. Och hon tror hon kan hjälpa mig? ja om hon flyttar från jorden.
- gå o dö! skriker jag och springer bort.
Jag springer hem och gråter när Fisa kommer upp till mig och gosar.
* Martins respektiv*
Fan. Jag sitter på min säng och stirrar på min iphone. Ingen Jessica. Det Elsa sa va sant ändå. Jag vet inte längre vem av dom jag gillar, Eller om jag ens kan gilla någon längre. Jag har fått mitt hjärta krossat nog. Men mitt hjärta dunkar snabbt och jag blir yr hela tiden Jessica går förbi men när jag tänker så har det bara hänt när elsa också är med! Jag är kär i Elsa! Jag har aldrig brytt mig för jag alltid trott det var Jessica. Jag har alltid tyckt Elsa vart fin men jag har försökt fokusera på Jessica. Jag gillar Elsa. Fan! Hon måste veta det nu. Jag tar på mig mina ytterkläder och springer tillbaka till stranden. Ingen är där. Jo, Elsa jordens underbaraste människa. Elsa.

hejdå 

XxOjixX

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Miss.Cucu

Hej!

välkommen till min blogg.

 

LivetMedMissCucu

LMmC

    


Ovido - Quiz & Flashcards