Direktlänk till inlägg 1 februari 2015

Killar kommer och går del 2

Av Oji - 1 februari 2015 22:41

*Elsas respektiv*
Jag vaknar av att någon bölar, säkert min bror . Jag har nog somnat av mina egna tårar. Jag hatar den jäveln! Hon flörtar med Martin! Jävla skitunge. Jag går till köket och brer mackor. Sixten och Blixten springer in i köket och brumar med munnen, de har flygplan i händerna. Jag kan hata mina tvillingbröder men ibland är dom de bästa i mitt liv.
- Elsa! En ny film har kommit! den heter frozen och du är med! men du har vit hår. skrattar Sixten.
- Sixten då. Det finns flera Elsor vet du. Sixten och Blixten får ett skrattanfall.
- ELSOR ELSOR ELSOR! skriker dom och springer ut som de kom in igen.
Jag suckar och tänker på Martin när Lola störtar in. Lola är mitt allt. Hon är 21 och förstår mig bäst.
- Jag hatar de ungarna. Skrattar hon.
- Vad har de gjort? undrar jag, jag ser säkert ut som en bebis.
- De kissade på sig! på min säng! skrattar hon.
- Och dom är 6 år? vi har idioter till bröder. Jag skrattar och tar mina mackor till rummet. Jag vill gärna vara själv. Sedan kommer minena från igår när Jessica berättade om Martin. Mina tårar rann försiktigt ner. Jag brydde mig inte att torka dom. Jag tar på mig ytterskorna,Jackan och halsduken. Vintern är kall. Jag hatar verkligen slask. Men jag skiter i tänker jag och springer bara vart som helst. Men så ser jag Jessica snacka med Martin. GAH! de kysser varandra länge, länge. De hånglar...
*Martins respektiv*
Jag var ute lite och gick. Det var så svårt hemma när mina mammor gullar med alla katterna. Jag bor i ett fosterhem. Eller fosterfamilj. Min mamma dog i ett mord, pappa va polis han skulle reda ut mordet när mördaren dödade honom också. Jag tog fast mördaren samma kväll pappa dog. Mördaren var bara 12 ungefär.
- Martin!
- Va? mummlar jag. Vad gör Jessica här?
- Martin, Jag älskar dig. säger hon känsligt och kysser mig. Jag kysser tillbaks.
- har jag chans på dig?
* jessicas respektiv*
Jag behöver verkligen göra Elsa jäveln avensjuk! Martin hade berättat till henne säkert om betet Fisa gav honom! Så jag letar upp Martin. Men! där är han ju. Lätt.
- Martin! ropar jag. verkar som han drömde.
- Va? mummlar han. Tror jag. Hördes närstan som han var uttråkad.
- Martin, jag älskar dig. säger jag fejkat. Jag är noga med att låta känslig och rädd. Jag tror att de ska komma kyss nu. Jag tänker att det är Joey jag kysser. han kysser tillbaks.
- Har jag chans på dig? frågar han med valpögon.
HAHAHAH! tänkte jag bara. ZAIK! men jag måste få Elsa på plats.
-Självklart älskling. Sa jag bara kort och gick. tråååkigt!
men på vägen. såg jag Elsas Halsduk på marken. Elsa? Äh säger jag tyst och springer vidare.
*martins respektiv*
- självklart älskling. sa hon men lät mer som '' jaja vem bryr sig''
Hon bara sprang iväg och stannade upp vid ett hörn. Men sedan sprang hon bara fortare.
Konstigt. Jag fortsätter dit hon gick och ser en halsduk. En tjej går fram och tar den. Sedan får hon syn på mig. Hon börjar gråta, hon bryr sig inte att torka dom utan kommer fram till mig och kysser mig. Jag knuffar henne snabbt.
- Vem fan är du?! skriker nästan jag. När jag precis fått min dröm tjej! tänker hon förstöra eller? tänk om hon ser mig! jag avskyr tjejen här. Vänta lite! det är Jessicas vän. de brukar vara tillsammans.
- Jag heter Elsa... Och är din tjejs bästis...
- men varför kysser du mig?! om du veta att hon är min tjej.
- För att jag älskar dig och vill inte få ditt hjärta sprucket.
- Fan vet du cp unge! jag bara går därifrån innan hon ropar:
- Snälla! lyssna på mig! om du är tvungen kan du till och med snacka med Joey!
Jag stannar upp. Hon kommer inte övertala mig men hon får testa.
*elsas respektiv*
Han vänder sig om, och kommer fram.
- vad vill du?
SLUT
Xx Oji xX

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Oji - 5 februari 2015 15:50

* Elsas Respektiv*- Kan vi sätta oss? undrar jag lite försiktigt.- Visst. fnyser han.vi går och sätter oss och när jag vänder lite på mig för att berätta ser vi in i varandras ögon, sedan börjar det snöa. Så romantiskt, Fan! Jag älskar verkligen dig ...

Av Oji - 1 februari 2015 20:18

* jessicas respektiv*- Din pappa var en idiot! skriker hon.- Det var du också! skriker jag så högt jag kan och slår igen dörren till mitt rum. Jag tar upp listan på vår gammla klass, efter sommarlovet har vi ett nytt. Jag bara stirrade på listan. Jag...

Av Oji - 31 januari 2015 16:43

Jessica ligger på sin säng och tänker på Elsa. Hennes absolut allra bästa vän. Elsa och Jessica brukar spana på äldre killar. De 2 senaste åren har Elsa spanat mycket på Martin. Han går i sjuan, ett år äldre de. Elsa berättade varför precis, via tele...

Av Oji - 30 januari 2015 17:08

Hej! På Youtube lovade jag en get ready whit me och vlogg... Men jag glömde bort att filma men jag lovar att jag ska spela in en ''efter åt berättelse'' eller ''hur det var i festen'' Det var mycket folk! och det var femmor + fast Franshesc...

Av Oji - 24 januari 2015 11:01

Hej! Tråkigt :( som på rubriken slutar jag med mina noveller. Jag kommer såklart fortsätta skriva mina noveller men jag vill inte lägga upp de längre. Jag har sett på instagram flera som tar mina noveller och säger att de är deras! Så jag s...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Miss.Cucu

Hej!

välkommen till min blogg.

 

LivetMedMissCucu

LMmC

    


Ovido - Quiz & Flashcards